Ur USA-vännens synvinkel

Han är bra knäpp den där USA-hunden! Igår åt han fralla till frukost trots att det står en skål med läckerheter på golvet... inte till oss egentligen, de har ett odjur här hemma som jag delar mat med. Schhh säg inget om det, då kan jag vara illa ute. 
 
USA-hunden skurade badrum också, det skröt han visst om igår. Tipsade dig gjorde han också den tokstollen, vem som helst förstår väl att det inte är kul att skura badrum! Jag tittade på, satt på sköna handdukar och inspekterade det han gjorde.
 
Idag är det lite mulet, jag tror jag ska ligga i soffan och läsa. Har hittat ett torn av böcker, samma böcker som jag har sett i klassrummet faktiskt. Jag tror att den där pojken Love brukar läsa dem, kanske Viktor och flickebarnet Josefin också. 
 
Nej nu måste jag kila, vi hörs igen...
 
 
Min läckra frukost...
 
 
Bästa platsen när badrummet rengörs!
 
 
Höjdrädd? Nej inte jag inte!
 
 
Nu ska här läsas!
 
 
 

Kommentera här: