Skolstart

Väkommen till en ny termin, vårterminen 2014! Visst låter det härligt med vårtermin, jag hoppas att vi snart känner av de lite ljusare kvällarna.
 
Det var så roligt att träffas igen idag och eleverna hade så mycket att berätta, jag tror vi hade "lovprat" i en hel timme :)
 
Jag har gått igenom vårens schema med eleverna och de har fått med sig detta hem, pappersvägen. Jag har inte skickat hem det via e-mail. Nytt för terminen är att eleverna har syslöjd och att åk 5 har slöjd sista lektionen istället för första som tidigare, för övrigt är det inga större ändringar. Ser ni något som ni funderar över så är det bara att höra av er till mig. 
 
Veckobrev kommer som vanligt på fredag och jag skickar det via e-post och lägger ut det här på vår blogg.
 
Hälsningar Cecilia
 
 

Kommentera här: